Regeneracja pomp

Regeneracja pomp common rail , mechanicznych , elektronicznych do samochodów osobowych dostawczych , maszyn rolniczych i budowlanych.

Zakres usług

                                                                                                                                               

Nasz serwis zajmuje się profesjonalną i kompleksową regeneracją i naprawą:

  •  Pomp wtryskowych Common Rail,
  •  Pomp wtryskowych sterowanych elektronicznie,
  •  Pomp wtryskowych sterowanych mechanicznie,
  •  Pomp wtryskowych rzędowych.
  • większości producentów, montowanych w autach osobowych, dostawczych, ciężarowych jak i w maszynach budowlanych i ciągnikach rolniczych.

(więcej…)

Naprawiamy i regenerujemy pompy wtryskowe Common Rail firm Bosch, Delphi, Siemens VDO, Denso do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn budowlanych i ciągników rolniczych.

Kilka słów o pompach wtryskowych Common Rail

Układ Common Rail to pompa wysokiego ciśnienia, znany również jako system akumulatorowy.
W systemie Common Rail wtrysk odbywa się pod znacznie wyższym ciśnieniem. Silniki z układem zasilania typu Common Rail charakteryzują się równiejszą pracą, mniejszym hałasem,lepszym spalaniem paliwa,mniejszą emisją spalin, łatwością uzyskania wysokich parametrów (moment obrotowy,moc)

Stanowiska probiercze do regeneracji i naprawy pomp Common Rail

Regeneracja i naprawa pomp Cammon Rail odbywa się na maszynach Bosch EPS 708 jak i Bosch EPS 815.
Stanowiska tej firmy umożliwiają bardzo precyzyjną naprawę.

Regenerujemy i naprawiamy pompy wtryskowe Common Rail

  •  Bosch: Cp1, Cp2, Cp3, Cp4
  •  Delphi: DFP1, DFP3, DFP4
  •  Siemens VOD: DW4TD, DW10TD, DW10BTED, DW10BTED VOLVO, Lion V6, K9K, LYNX
  •  Denso: HP0, HP2, HP3

 

Marki samochodów z układem Cammon Rail

  •   Mercedes CDI, Mercedes Sprinter CDI, Mercedes CDI,
  •   Opel CDTI, Ford Mondeo, Ford Focus TDCI, Transit TDCI, Ford TDCI,
  •   Peugeot HDI, Renault Master DCI, Renault Clio, Renault Kangoo DCI, Citroen,
  •   Suzuki HDI, Nissan Primera, Toyota D4D, Hyundai CRDI, Kia, X – Trial DCI,
  •   Volvo,
  •   i inne.

Marki ciągników rolniczych i koparek z układem Common Rail

AGCO, Bobcat, CASE, Caterpillar, CLAAS, Claeys, Crystal, JCB, John Deere, Deutz-Fahr, Farmer, Fendt, Fiat, Hanomag, Komatsu, Krone, Kubota, Kuhn, Lamborghini, Landini, Laverda, Lemken, Liebherr, Manitou, Massey Ferguson, McCormick, New Holland, Pronar, Renault, SAME, Sampo, Steyr, URSUS, Valtra, Zetor, ZTS, JCB, CAT, VOLVO, Liebherr, Komatsu, Hitachi.

Etapy regeneracji i naprawy pomp Common Rail

  1. demontaż pompy i podzespołów na części,
  2. optyczna weryfikacja uszkodzeń,
  3. czyszczenie wszystkich elementów pompy metodą ultradźwiękową,
  4. wymiana zużytych części na nowe oryginalne,
  5. wymiana uszczelniaczy na nowe oryginalne,
  6. złożenie pompy,
  7. testowanie pracy pompy względem parametrów technicznych producenta, na profesjonalnych stołach probierczych,
  8. wydruk protokołu kontrolnego.

 Do napraw używamy wyłącznie profesjonalnych narzędzi

Na usługi regeneracji pomp Common Rail udzielamy 12 miesięcy gwarancji.

 

Wystawiamy protokół po każdej naprawie.

Weryfikujemy i naprawiamy pompy ze sterowaniem elektronicznym do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn budowlanych i ciągników rolniczych.

Kilka słów o pompach wtryskowych sterowanych elektronicznie

Pompy sterowane elektronicznie przekazują informację o położeniu pedału gazu do pompy wtryskowej za pośrednictwem sygnału elektrycznego. Elektronicznie sterowane pompy wtryskowej mogą posiadać więcej niż dwa złącza elektryczne.

Regeneracja i naprawa pomp sterowanych elektrycznie odbywa się na maszynach Bosch z odpowiednimi przystawkami stosowanymi do danych pomp. Stanowiska tej firmy umożliwiają bardzo precyzyjną naprawę jak i testowanie według kart producentów danych pomp.

 

Naprawiamy i regenerujemy pompy elektroniczne

  •   Bosch: VE z EDC, VP44, VP30,
  •   Lucas Delphi: DDCN,
  •   Stanadyne: DB2-DB4, DE, Master,
  •   Zexel: COVEC F, COVEC Eprom, VRZ – Mitsubishi Pajero 3,2 DID

Marki samochodów z pompą wtryskową elektroniczną

  Ford Focus, Ford Mondeo TDDI ,Opel Vectra, Opel Zafira, Opel Astra DTI,

  Audi A3 TDI, Audi A4 , Audi A6 V6 TDI, Audi A8,

  BMW 320 D, BMW 520D,

  VW Transporter, VW Bora, VW Passat, VW Golf,

  Renault Megane, Renault Scenic DTI,

  Honda, Nissan Almera, Nissan Primera,

  Rover 45,

  Volvo, Saab,

  Man,

  i inne.

Regeneracja i naprawa pompy sterowanej elektronicznie

Przed naprawą pompy, weryfikujemy uszkodzone elementy poprzez rozebranie pompy, następnie uszkodzone elementy wymieniamy na nowe. Po wykonaniu naprawy testujemy i kalibrujemy pompę na stole EPS Bosch. Po wykonaniu naprawy drukujemy protokół kontrolny.

Na usługi regeneracji pomp Common Rail udzielamy 12 miesięcy gwarancji.

 

Wystawiamy protokół po każdej naprawie.

Naprawimy pompy mechaniczne do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych i ciągników rolniczych.

  •   Bosch: VE, VA, VE turbo LDA,
  •   Lucas Delphi: CAV, DPA, DPS, DPC, DPC-N, DP-200, DP210, DP310,
  •   STANADYNE i Roosa Master: DB2, DB4,
  •   ZEXEL: Diesel Kiki, VE, COVEC T

Marki samochodów

  • VW, Audi – 1.9TD, 1.9D, 1.6TD, 2.4TD,
  • Ford – 1.8TD, 1.8D,
  • Citroen, Peugeot – 1.9TD, 1.9D,
  • Opel – 1.7TD,
  • Nissan – 2.8TD,
  • Maszyny budowlane,
  • i wiele innych.

Marki maszyn budowlanych i ciągników rolniczych

AGCO, Bobcat, CASE, Caterpillar, CLAAS, Claeys, Crystal, JCB, John Deere, Deutz-Fahr, Farmer, Fendt, Fiat, Hanomag, Komatsu, Krone, Kubota, Kuhn, Lamborghini, Landini, Laverda, Lemken, Liebherr, Manitou, Massey Ferguson, McCormick, New Holland, Pronar, Renault, SAME, Sampo, Steyr, URSUS, Valtra, Zetor, ZTS, JCB, CAT, VOLVO, Liebherr, Komatsu, Hitachi.

Na usługi regeneracji pomp wtryskowych sterowanych mechanicznie udzielamy 12 miesięcy gwarancji.

 

Wystawiamy protokół po każdej naprawie.

Naprawiamy pompy rzędowe do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn budowlanych i ciągników rolniczych.

  •   Bosch: PE Mechaniczna, P-EDC Elektroniczna, Pompa A, Motorpal,
  •   Zexel: PE-A, AD, PD, P, PF, PFR
  •   Lucas/Delphi: MINIMEC, Motorpal,
  •   Nippon Denso, Zexel,
  •   WSK Mielec
  •   Wuzetem: WOLA HENSCHEL

Urządzenie stosowane do hydraulicznego wtrysku paliwa w silniku o zapłonie samoczynnym, jest pompą wirnikową, wewnątrz której znajduje się cylinder i tłoczki podające dawkę paliwa. Pompy rzędowe mają zastosowanie w maszynach budowlanych, sprzęcie rolniczym, samochodach ciężarowych i dostawczych a także występują w osobowych.

Naprawa

pompach rzędowych wymieniane są sekcje tłoczące, zaworki ciśnieniowe i komplet uszczelniaczy. Po wymianie elementów pompy testowane są na stole probierczym.

Na usługi regeneracji pomp wtryskowych rzędowych udzielamy 12 miesięcy gwarancji.

 

Wystawiamy protokół po każdej naprawie.

Kontakt

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 Diesel Serwis Przybyłowicz

Realizacja: Horyzont AR

Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

×